Puh...

..äntligen är tisdag över! Denna dag har gått i raketfart och jag tycker inte att jag hunnit med så väldigt mycket. Ja eller det beror nog på vad man menar... jag har ju jobbat hela dagen. Var hemma sent och hade ändå inte riktigt jobbat klart. Är ju ledig imorgon och brukar vilja ha gjort klart så att jag inte ska jobba på min lediga dag! Lättare sagt än gjort ibland. För man vill ju bara kolla mailen och oj den där kan jag ju besvara lite snabbt och just ja, det där får jag inte glömma att skriva tills imorgon när jag jobbar igen. Hmmm... inte bra att jobba gratis. Men nu är det jobbat klart för ikväll. Jag är så mör efter all frisk luft jag fått vid träningen (sonens) ikväll och inte att förglömma isbitar till tår. nu blir det bingen!

Kommentarer
Postat av: Tant Tvär

Nattinatt och sov gott! Vi ses på någon timme :-)

2011-01-18 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0