Ice, ice baby

Kallt så in i Norden. Jag har i det närmaste gått i ide den senast tiden. Inte för att jag inte orkar med omvärlden utan mer för att allt annat tar min tid. Magsjuka ungar, bära ut möbler, riva tapeter, städa byggdamm, fira 7! åring, flytta på utburna möbler, förkylda ungar... Ja listan kan göras lång på alla saker man har att fylla sin tid med. Men. Så har jag lite mysiga stunder emllanåt. Gå på en vårvinterpromenad med knastrande snö under fötterna och bli så där mysigt rödrosig när man kommer in i värmen igen gillar jag. Mysa med en kopp the och läsa väninnans inredningstidning. Ja det är mina glädjeämnen bland VAB-dagar och blåa måndagar. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0