Nu händer det...

..grejer! Idag är rörfolket hos oss och monterar möbler och drar rör. Ja det är väl det som rörfolk gör tror jag?! Ska hursom bli SÅÅÅ kul att komma hem och se vad som hänt medan jag har jobbat (läs: tjatat och bråkat med små;a storbarn!!). Imorgon kommer de åter- det vill säga de kommer inte att ha hunnit klart idag- tillsammans med ventilationskillen OCH några andra snubbar som ska vara i garaget och göra nå fjärrvärmegrejs! Så när alla dessa jobbar och jobbar under taket, på toan och i garaget tror jag att jag och Emil åker och shoppar! Tjingeling:-
 


Kommentarer
Postat av: Tant Trött

Så sjuuuuukt spännande! Ser fram emot att få inviga med ett glas skumpa... eller två :-)

2010-09-14 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0