Tipp tapp tippe tippe tipp tapp...

Äntligen nalkas så julen. Fast i år känns det inte så. Sonen snörvlar. Maken snörvlar. Jag snörvlar. Lillkillen som vill vara lite unik hostar och rosslar. Ja se det blev som jag trodde, när ledigheten närmar sig så kommer det någon ill-bacill och biter sig fast. I år är motmedlet kakor, kola och Kang Jang. Hmmm dock inte tillsammans. Var och en för sig tror jag dock på konceptet.

Jag har inte gett upp än på en härlig jul med tomtenissar, snorfria näsor och julmusik istället för jämrande karlar i bakgrunden. Vem vet jultomten kanske är snäll i år och infriar mina önskningar. Tipp tipp

Kommentarer
Postat av: Tant Tvär

Julen har alltid varit "den sjuka årstiden". Det är lixom en tradition... Och traditioner bryter man inte bara sådär :-)

2010-12-20 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0