Jodå jag finns kvar...

Men ni förstår; december har kommit. Ja och med denna takten snart farit också. Med december kommer förutom mörkret även en arbetstopp med rättningsarbete och bedömningar...som i slutändan och i bästa fall ska leda till betyg. Vilket underbart jobb det vore om det inte vore för betygsättningen som verkligen s-u-g-e-r! Så är det bara. Nåja nu är emellertid såväl rättningar som betyg klara- jippie!
Lillkillen är sjuk. Ett annat sånt här "i slutet av terminen" fenomen som ALLTID inträffar. Jag är bara så glad att jag fortfarande står på benen för jag brukar trilla dit när ledigheten närmar sig. MEN å andra sidan har jag ju en heeeeeeeeeel vecka på mig att leta upp nån bacill...Tjing eller Tipp Tipp som lillkillen säger istället för Tipp Tapp ;-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0