Semester

Härliga sommar med hääääääääärliga semester! Eller hur var det nu? Att semestra med barn är inte "riktig semester" tycker jag. Nu är härligheten slut i alla fall och arbetsåret ja tillika läsåret börjar "om" igen. Så, nu är det dags att slänga sig in i centrifugen igen. Denna gång har jag haft en "mjukstart" då jag skolat in lilla killen på dagis förlåt förskolan och endast gästspelat någon stund per dag. Denna gång har jag en trumf på hand som känns heeeelt underbar, lediga onsdagar. Mina och lillkillens onsdagar. Härligt! Denna gång har jag nya arbetsskor så att jag inte blir omsprungen i korridoren. Och denna gång väntar för allra första gången för mig; år 6 elever. Spännande, spännande ...vad gör man med så små tonårsödlor?? Det lär visa sig för på måndag börjar tumlandet igen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0