Och jag tänker inte frysa...

Så var det dax. Den här gången har jag inte lyckats slingra mig ur det. Naturresan till fjällen. Ja denna "utflykt" sker alltså med jobbet. Jag ska alltså arbeta... i fjällen. Har den senaste veckan kollat vädret och redan tagit ut kylan i förskott. Jag har frusit och ryst vid blotta tanken på att sova UTE i tält. , jag har lånat en varm sovsäck. Eller ja, den jag skulle låna hade brunnit upp, typ, så jag har lånat två sovsäckar som ska vara ihop OCH ett överdrag. För jag tänker banne mig inte frysa.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tant Tvär

Sa inte du All Inclusive till mig? Då tänkte jag mig inte sovsäck, tält och triangiakök precis, skärpning fröken ;-)

2010-08-26 @ 09:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0